Geen files

Man brengt Hitler-groet aan politie

Toegevoegd: 10-04-2012, 08.39 uur
Door: Manfred Berrevoets
MIDDELBURG - Omstreeks 23.30 uur reden twee agenten van de Zeeuwse politie over de Stationsstraat in Middelburg. Ter hoogte van de brug zagen zij een man naar hen kijken en vervolgens de Hitlergroet naar de agenten brengen.

De agenten zijn gestopt en hebben de man gevraagd waarom hij dit deed. Hierop vond de 29-jarige Middelburger het nodig om nogmaals het gebaar te maken.

De agenten hebben deze man vervolgens een bekeuring gegeven voor belediging.

Robin (10-4-2012 om 19:45)
Dat die gozer een hitlergroet, doet ie om een bepaalde reden. Om te provoceren. Wie wilt er nu vergeleken worden met een nazi? Die gozer doet het echt niet om te groeten. Maar eigenlijk is die bekeuring onzin, hij zou eigenlijk een klap op zijn smoel moeten krijgen...net als in het buitenland
Morco (10-4-2012 om 18:05)
Met marco eens, wanneer kunnen we het verleden het veleden laten ? moet alles maar voor eeuwen strafbaar gehouden worden omdat er "ooit" eens wat was ? achterhaalde achterlijke noties van weleer zijn het. blijven zaniken hierover is blijven hangen in een ziekelijke zucht naar het verleden.
Jackham (10-4-2012 om 17:57)
Prima dat er tegenopgetreden word, als je familie in de oorlog is ge- bleven dan denk je er wel anders over.alternatieve straf zou zijn oorlogsgraven onderhouden voor min 80 uur!!!!!!!!!!!!
Zoop (10-4-2012 om 17:43)
Het is wel verboden die groet te geven, daarvoor mag men een bekeuring geven. maar blijkbaar is het ego van de dienders belangrijker. zijn die allemaal zo lichtontvlambaar dan ? moeten die niet eens wat aan hun korte londje doen dan ? dat is blijkbaar belangrijker dan die hitler groet.. schande !
Coen (10-4-2012 om 16:37)
Goedzo! aanpakken die lui
Gabbertje (10-4-2012 om 14:55)
Ach joh wat maakt dat toch uit wat die man doet moet ie toch zelf weten vindt dan wel zielig om dan een bekeuring te krijgen maar goed ze hebben dan toch niks anders te doen.