Diefstal: Foto's overleden kind weg

Toegevoegd: 16-08-2012, 23.20 uur

AAGTEKERKE - Uit een woning in Aagtekerke is donderdagmiddag een fotocamera gestolen met daarop foto's met grote emotionele waarde.

Op de fotocamera stonden namelijk foto's van het onlangs overleden kleinzoontje van het echtpaar. De eigenaren hechten zoveel waarde aan de foto's dat zij de dief/dieven vragen de camera en/of het geheugenkaartje terug te bezorgen of bij het politiebureau achter te laten.

De inbraak werd tussen 13.30 uur en 15.00 uur gepleegd aan de Prelaatweg. Naast de fotocamera is ook een laptop gestolen.

Zebra (17-8-2012 om 14:39)
Daarom, mensen, maak altijd back-ups van je bestanden. Het is tegenwoordig mogelijk, en zo simpel in deze digitale wereld; een USB-stick of harddisk is voldoende. Doet natuurlijk niets af aan het verschrikkelijke drama wat deze mensen overkomen is. Ik hoop dat ze foto's alsnog terugkrijgen.
Zeeuwse (17-8-2012 om 14:11)
Alkien (17-8-2012 om 14:04)
Stelen kan natuurlijk al helemaal niet. Is je prive. Maar dit ???? Ik hoop echt dat ze hier gehoor aan geven, want een kind of kleinkind verliezen is vreselijk. Jongens doe dit niet geef het aub terug !!!!!
Ria (17-8-2012 om 13:54)
De heren inbrekers hebben sowieso al geen benul wat ze aanrichten, laat staan dat ze hier gevoel voor hebben........maar dit slaat toch alles!
Laurens Jobse (17-8-2012 om 13:40)
@ Marco: Klopt, het lijkt alsof het de spuigaten uitloopt, maar het is niet meer als eerder zover ik weet. Enkel heeft de politie besloten om elke inbraak tegenwoordig te melden via twitter/persbericht. Wat daartoe de exacte reden was weet ik niet meer, maar is terug te zoeken.
Mieke (17-8-2012 om 13:31)
In een woord schoftig