Diefstal: Foto's overleden kind weg

Toegevoegd: 16-08-2012, 23.20 uur

AAGTEKERKE - Uit een woning in Aagtekerke is donderdagmiddag een fotocamera gestolen met daarop foto's met grote emotionele waarde.

Op de fotocamera stonden namelijk foto's van het onlangs overleden kleinzoontje van het echtpaar. De eigenaren hechten zoveel waarde aan de foto's dat zij de dief/dieven vragen de camera en/of het geheugenkaartje terug te bezorgen of bij het politiebureau achter te laten.

De inbraak werd tussen 13.30 uur en 15.00 uur gepleegd aan de Prelaatweg. Naast de fotocamera is ook een laptop gestolen.

Lia (17-8-2012 om 09:07)
Juist in de dorpen, maar we moeten steeds meer sociale controle houden. zie je teveel een verdachte auto, iemand anders kijken naar een woning dan normaal, beschrijf de persoon op paiier data erbij etc. zo helpen we elkaar.
Bewoner Renesse (17-8-2012 om 08:51)
@Marco Ik weet wel waarom.. Omdat er gewoon laks wordt opgetreden met een wet wat een lachertje is. Met gevangenissen wat net hotels zijn. En met personen die steeds in herhaling de fout in gaan. Kleine oplossing zou zijn werk kampen
Blabla (17-8-2012 om 08:47)
Als jullie nog ergens een beetje gevoel hebben breng je het terug naar die mensen!!! of alleen het geheugenkaartje kom op zeg ...
D. (17-8-2012 om 07:59)
Helemaal mee eens marco. Rare figuren op het dorp en s nachts lopen er jonge gasten op straat (en zelfs bij ons in de tuin). Asociaal. Je bent op den duur bang in je eigen huis :S
Jac (17-8-2012 om 07:57)
Wat een misselijke rot streek zeg! familie heel veel sterkte vandaag op deze moeilijke dag!
Rick (17-8-2012 om 05:48)
Priscilla; Inderdaad zeer lullig, maar ik ga ervan uit dat de die(f)(ven) niet daarom de camera gestolen hebben. Hopelijk leveren ze iniedergeval de memory kaart wel in. Tenminste, als ze de krant lezen..