1 file van totaal 2 km

Diefstal: Foto's overleden kind weg

Toegevoegd: 16-08-2012, 23.20 uur

AAGTEKERKE - Uit een woning in Aagtekerke is donderdagmiddag een fotocamera gestolen met daarop foto's met grote emotionele waarde.

Op de fotocamera stonden namelijk foto's van het onlangs overleden kleinzoontje van het echtpaar. De eigenaren hechten zoveel waarde aan de foto's dat zij de dief/dieven vragen de camera en/of het geheugenkaartje terug te bezorgen of bij het politiebureau achter te laten.

De inbraak werd tussen 13.30 uur en 15.00 uur gepleegd aan de Prelaatweg. Naast de fotocamera is ook een laptop gestolen.

Brenda (17-8-2012 om 12:04)
Wat een triest verhaal, eerst je kleinkind verliezen en dan je aandenken ook nog weg.Zoiets is onvervangbaar!!! Sterkte voor de grootouders en dief breng het direct terug a.u.b.Tegenwoordig is niks meer veilig, Spullen van een ander, daar heeft niemand recht op, AFBLIJVEN DUS.
Marijke (17-8-2012 om 11:51)
Waarom Marco? Nou, heel eenvoudig. Die lui zijn niet bereid te werken voor hun geld enne helers zijn en blijven er toch genoeg. Anders kunnen ze hun gejatte spullen niet slijten. Het blijft triest dat je bijna hekken om je huis moet zetten om een beetje veilig gevoel te krijgen. Zwaarder straffen!!!
Moeder van 2 boys (17-8-2012 om 11:47)
Wat erg zo;n verlies te verwerken en dan gebeurt er nog zoiets!In en in triest!Hopelijk zijn de dieven niet harteloos en geven ze deze mensen hun geheugenkaart terug!
Es (17-8-2012 om 11:35)
Mensen die andermans spullen jatten hebben een weinig ontwikkelt geweten. Maakt niet uit wat voor betekenis spullen, of in dit geval foto's, hebben voor mensen. zij willen aleen maar "hebben" om er zelf beter van te worden. Dit zal altijd wel zo blijven, bestaat helaas al zo lang de mens bestaat.
Jaap vergeer (17-8-2012 om 11:28)
@marco "op vaste tijden"zou betekenen dat de dieven vlak in de buurt zitten en observeren. Ik heb begrepen dat zo idd heel vaak wordt ingebroken. Als het meer toeval is dan kan het zijn oorsprong vinden in de jaarlijkse invasie van mensen van buitenaf. Het is wel heel treurig voor deze mensen.
GTI (17-8-2012 om 11:24)
@Marco Dat komt vast omdat het leven steeds duurder wordt, maar de mensen niet meer gaan verdienen... Maar idd het blijft een misselijke streek.. Je behoort nog steeds met je poten van andermans spullen te blijven!