Geen files

Tunnel dicht vanwege grote brand

Toegevoegd: 07-08-2013, 10.36 uur - Update: 10-01-2014, 16.42 uur
Foto 22 van 32

Ikkie (7-8-2013 om 23:34)
Belachelijk, reed vanochten om 09 uur door de tunnel, rond 9.10u zag ik de rookpluimen maar het gaf totaal geen last bij en rond de westerschelde tunnel. Dreef hoog en ver voorbij de tunnel. Beetje overdreven om daar een tunnel voor af te sluiten . . . .
J. de Ridder (7-8-2013 om 23:28)
Jammer zo'n reactie, J Koelewijn. Ga eerst eens na waarom die wagen daar staat. Bedenk dat daar vrijwel allemaal vrijwilligers lopen die ook voor uw veiligheid waken en zich inzetten!!! Langs de zijlijn is het makkelijk commentaar geven! Laten we allemaal zuinig zijn op die vrijwilligers!
Lex (7-8-2013 om 22:23)
Denk aan de eigenaar en personeel. jongens sterkte. lex
BRW (7-8-2013 om 21:48)
@J Koelewijn: Als u het dan toch beter weet wee, waarom wordt u geen brandweervrijwilliger, of staan ook hier de beste stuurlui aan de wal ?
Bertus (7-8-2013 om 21:17)
Toezichthouder, de wind staat de andere kant op! ik woon er redelijk kort bij binnen een kilometer, en... geen omroep, geen brandlucht, of wat ook.Heinkenszand lag beetje 5 km? buiten de wind zeg maar. Die heli heeft het "getroffen gebied" geinventariseerd ofzo, waarom recht boven t dorp??
Jan.m.d.k.a (7-8-2013 om 19:52)
@toezichthouder, wind de andere kant op??je kunt er naast wonen uit de wind en geen rook,stank of asbest meekrijgen van een brand op 100 meter van je vandaan.maar mensen die kilometers veder op in de wind wonen kunnen daar veel hinder van ondervinden dus de "vogelvlucht" slaat nergens op!!!