Slachtoffer ongeluk is 18-jarige man

Toegevoegd: 11-08-2013, 10.04 uur
AAGTEKERKE - De automobilist die zaterdagavond bij Aagtekerke om het leven kwam bij een ongeluk is een 18-jarige jongeman uit de gemeente Veere. Dat heeft de politie laten weten.

Volgens een getuige vloog de man rond 20.45 uur met zijn auto uit de bocht en deze belandde daarna in een sloot. Volgens de politie reed de getuige voor de man en zag hij zo het ongeluk gebeuren door zijn achteruitkijkspiegel.

Hulpverleningsdiensten zijn naar Roosjesweg toegegaan, maar konden geen hulp meer bieden aan de automobilist. De opgeroepen traumahelikopter is niet meer ter plekke gekomen.

De politie heeft zaterdagavond technisch onderzoek verricht om de precieze oorzaak van het ongeval te achterhalen. De auto is uit de sloot gehaald en voor verder onderzoek meegenomen. De weg is uren afgesloten geweest voor het verkeer.

Zie ook:
- Dodelijk ongeluk in Aagtekerke (10-08-2013)

E.M (12-8-2013 om 17:47)
Iedereen heeft hier zijn of haar gedachten over maar wat heeft het voor nut om dit hier neer te zetten, je kan er alleen maar mensen pijn mee doen en het verdriet nog groter maken.
Dave 846 Goes (12-8-2013 om 15:25)
Beter tonen sommige mensen hun medeleven aan de nabestaanden i.p.v dat gezeik elke keer als er een jongeman om het leven is gekomen!! R.I.P
Marissa (12-8-2013 om 13:45)
Clara, wat een lompe reactie. Deze jongen reed alleen, toevallig hebben wij er op staan kijken. Dus doe normaal met je wedstrijdjes, niet iedereen is zo lomp om op zo´n weg wedstrijdjes te gaan rijden.
Jaap (12-8-2013 om 13:17)
Wat vreselijk! Veel sterkte voor de nabestaanden!
Annie (12-8-2013 om 12:45)
Jammer dat mensen een oordeel klaar hebben, er kan ook een dier zijn overgestoken. Niet zeer respectvol naar de nabestaanden! Veel sterkte gewenst met dit verlies
Moeder (12-8-2013 om 12:09)
Triest dat er altijd weer mensen zijn die speculeren wat er gebeurd is!Heeft niemand een boodschap aan,Je zult het bericht maar thuis krijgen!Heel veel sterkte voor de nabestaanden,getuige en hulpverlener die dit zware verlies moeten dragen van zo'n jonge knul in de bloei van zn leven!