Lid motorclub opgepakt wegens kwekerij

Toegevoegd: 21-05-2014, 16.24 uur
Door: Rolf de Feijter

MIDDELBURG - De politie heeft vandaag een 58-jarige Middelburger aangehouden in zijn woning aan de Meanderhof in Middelburg. In de woning troffen agenten een hennepkwekerij met 74 planten aan. De verdachte is volgens de politie lid van motorclub Satudarah.

Agenten vielen op woensdagmorgen rond 06.00 uur de woning aan de Meanderhof binnen. Ze waren de kwekerij op het spoor gekomen dankzij een anonieme tip. In de woning troffen de dienders 74 planten aan en verschillende benodigdheden voor het telen van hennep.

De planten en materialen zijn in beslaggenomen en worden vernietigd. De bewoner is aangehouden en ingesloten voor verder onderzoek.

Robbie (22-5-2014 om 09:43)
Het wordt door de media allemaal teveel opgeblazen en dat brengt onrust, niet iemand die dan toevallig bij een motorclub zit. Ongeachte welke vorm van media, ze houden van sensatie en zo wordt iedere burger op het verkeerde been gezet en kweekt men discriminatie, men loopt de maatschappij gewoon op te fokken. Wilders (ben er zeker geen fan van) doet het zelfde en die zou zijn mond moeten houden. Media, kijk eerst eens naar uzelf en kweek wat minder onrust en sensatie. De maatschappij zou hiermee meer rust krijgen.
Lizette (22-5-2014 om 08:33)
Pfff..ik word zo moe van mensen die genoemde motorclub gelijk trekken met een gezellige damclub, voetbalclub, tennisvereniging etc etc...Ik vraag me dan werkelijk af onder welke steen je de afgelopen jaren hebt gezeten.
Peelander (22-5-2014 om 08:03)
Punt 1: lid zijn van deze club, is lid zijn van een criminele organisatie want zoals ze zelf willen uitdragen is dat ze boven de wet staan, de zogenaamde 1% MC. Punt 2: 74 plantjes is een lachertje, meer voor eigen gebruik dan om van rond te komen. Maar zolang onze kinderen willen roken (want alcohol mag niet meer) moet er ook aanbod in de shops zijn natuurlijk. Want de overheid willen wel de belastingen ontvangen van deze shops en dus de verkoop legaliseren.
zwarte smurf (22-5-2014 om 07:57)
Er staat toch duidelijk in het artikel dat het om een lid van de motorclub Satudarah gaat. Wanneer je deze motorclub als een "gewone motorclub" ziet dan ben je in mijn ogen heeel erg naief...Het is een 1% motorclub en iedereen weet waar deze lieden de clubkas mee spekken. Dus niks geen stemmingmakerij, maar realiteit. Voor degene die het hier niet mee eens zijn: wake-up!!
biker (22-5-2014 om 07:53)
Laten we even een paar punten op een rij zetten. De MC's die de laatste tijd veel in het nieuws zijn, zijn dat helaas niet, omdat ze gaan afwassen in een bejaardentehuis o.i.d. I.d.d. zijn niet alle leden van die MC's crimineel, maar wees nu eerlijk, wil één van jullie zo graag lid zijn van een club, met een criminele basis? Lees de "spelregels" maar eens, die intern gelden binnen die MC's. Ze noemen zichzelf niet voor niets "outlaws". En rij als vervend motorrijder nu niet met een leuk logo met daarbij de letters MC op je rug, want dan krijg je een probleem met de "heren". Aan de andere kant........ 20 mei zijn er ergens een kleine 700 wietplanten weggehaald, en daarbij stond helemaal niets over de mensen waar het weggehaald was.
Clara (22-5-2014 om 07:27)
Het is een hele rustige buurman . Hij houdt geen wilde feesten . Hij maakt geen herrie met zijn motor en hij is altijd vriendelijk en beleefd