Geen files

Lid motorclub opgepakt wegens kwekerij

Toegevoegd: 21-05-2014, 16.24 uur
Door: Rolf de Feijter

MIDDELBURG - De politie heeft vandaag een 58-jarige Middelburger aangehouden in zijn woning aan de Meanderhof in Middelburg. In de woning troffen agenten een hennepkwekerij met 74 planten aan. De verdachte is volgens de politie lid van motorclub Satudarah.

Agenten vielen op woensdagmorgen rond 06.00 uur de woning aan de Meanderhof binnen. Ze waren de kwekerij op het spoor gekomen dankzij een anonieme tip. In de woning troffen de dienders 74 planten aan en verschillende benodigdheden voor het telen van hennep.

De planten en materialen zijn in beslaggenomen en worden vernietigd. De bewoner is aangehouden en ingesloten voor verder onderzoek.

hoihoi (22-5-2014 om 11:54)
Onderzoek universiteit Leiden: "80 procent van de leden van omstreden motorclubs heeft een strafblad. Bijna 30 procent van de bij de politie bekende zogeheten outlawbikers staat te boek als veelpleger, oftewel: heeft meer dan tien veroordelingen"
Esther O. (22-5-2014 om 11:42)
Wat is de toegevoegde waarde van het vermelden van een motorclub in deze ?Iets van een bevestiging dat deze vereniging crimineel is misschien nou ik vind dat als de regering belasting heft over de inkomsten van de shops dat het ook vrij logisch dat er kwekers moeten zijn.Ben fel antidrugs in welke vorm dan ook maar dit drugsbeleid is hypocriet en wat die man verder doet in zijn vrije tijd dan ook zijn zaak,de rechter zal beslissen , je ziet het overal gebeuren hier hoef je echt geen lid van Satudarah voor te zijn.Heb trouwens ook een bloedhekel aan verlinkers dus die man heeft al een streepje voor bij mij,OMERTA!
Paul Bartlett (22-5-2014 om 11:19)
Maar waarom moet erbij vermeld worden: Lid van MC Satudarah,dat heeft er totaal niets mee te maken,deze MC staat buiten het feit dat deze persoon is aangehouden,dit is dus in mijn ogen stemmingmakerij!
Dochter van (22-5-2014 om 10:55)
Zeeland is klein Iedereen die een optel som kan maken weet wie Deze man is.. Wat hij voor werk doet dat hij een goede hij Vader is Iedereen maakt Fouten Vreemd genoeg klinkt dit niet als mijn vaderMijn Vader verdient een oprecht Excuus Door dit zo uit zijn verband te trekken..Harley is zijn Passie Het stond al eerder op twitter dan dat het ergens anders vermeld was Een paar jaar geleden kwamen Collegas in het blauw aan mij vragen of im wist Dat hij daar was aangesloten en wat hij daar deed Mijn Vader Houd Van Zijn Motor Harley #blikopenernieuws zal maar gern boekje open doen van de passies die bij een collega zijn waargenomen .. Dat veel zorgelijker dan jullie 2 sec. In de hall of shame Over de rug van een burger....
willem77 (22-5-2014 om 10:35)
peellander. ben jij wel lekker? ja--er zullen best een paar leden zijn die met justitie te maken hebben of hebben gehad. die zijn er ook onder NIET motorclub leden. jij bestempelt ze als criminelen? dus scheer jij alles over 1 kam. ik ken er genoeg van satudarah en daar zit geen kwaad in. dat jou kinderen mogen roken ( wiet ) geeft mij te denken. en kinderen aan de alcohol? zich een delerium zuipen? prima dat er regels zijn.
Ed (22-5-2014 om 09:44)
Wat een stelletje azijn zeikers ga toch eens wat nuttigs doen en laat die motorclubs in hun waarde!!!