Lid motorclub opgepakt wegens kwekerij

Toegevoegd: 21-05-2014, 16.24 uur
Door: Rolf de Feijter

MIDDELBURG - De politie heeft vandaag een 58-jarige Middelburger aangehouden in zijn woning aan de Meanderhof in Middelburg. In de woning troffen agenten een hennepkwekerij met 74 planten aan. De verdachte is volgens de politie lid van motorclub Satudarah.

Agenten vielen op woensdagmorgen rond 06.00 uur de woning aan de Meanderhof binnen. Ze waren de kwekerij op het spoor gekomen dankzij een anonieme tip. In de woning troffen de dienders 74 planten aan en verschillende benodigdheden voor het telen van hennep.

De planten en materialen zijn in beslaggenomen en worden vernietigd. De bewoner is aangehouden en ingesloten voor verder onderzoek.

odb (22-5-2014 om 16:25)
Verraders van het ergste soort, die mensen die deze "misdaad" gemeld hebben. Val dan ook gelijk binnen bij alle brouwerijen, die keiharde harddrugs produceren in de vorm van alcohol. Maar ja dat is maatschappelijk geaccepteerd. Ik krijg een steeds grotere hekel aan dit hypocriete land dat blind achter alle regels uit Brussel aanloopt. Motorclubs als Hells Angels, Satudarah moeten gewoon hun eigen beveiliging oprichten tegen deze willekeurige invallen.
biker (22-5-2014 om 15:16)
We hebben het hier niet over motorclubs, merkenclubs, motortoerclubs etc., maar over MC's (met hoofdletters dus.......) Dat zijn dus géén clubs, die enkel het samen toeren op één bepaald merk als hoofdzaak hebben . Deze MC's geven zelf toe, dat ze z.g. "1% clubs" zijn, dat ze "outlaws" zijn, dat waar hun eigen wetten conflicteren met de geldende wetten, hun eigen wetten voor gaan. Bekijk de statistieken maar eens, hoeveel van deze leden in meer of mindere mate bekend zijn bij justitie. Waar halen zij bijv. het recht vandaan, om een groep motorrijders, die een club willen oprichten, dit dus ook een motorclub noemen en en dat kenbaar willen maken op hun kleding, om die dwars te gaan zitten en zelfs te bedreigen? Wordt eens wakker.......!!!!!!
Harley (22-5-2014 om 13:52)
Ik ben lid van een motorclub, dus ik ben volgens Peelander lid van een criminele organisatie! Das lekker, wij hebben 1 maal per maand een clubavond en rijden verder samen toerritten. (is dus geen MC) Misschien is hij wel lid van een kerkgemeenschap, dus ook crimineel? Volgende keer wil ik wel even aan zijn voorhoofd voelen...
Franky (22-5-2014 om 13:48)
Handelaar in tuinkabouters opgepakt vanwege 74 wietplanten in woning.
Linda70 (22-5-2014 om 12:25)
owww maar er zijn vaders die weed kweken om nog eens door de kinderen het te laten verkopen .. want geld doet nu eenmaal veel .. en dan word er getipt om zo de verkoop omhoog te gooien .. want waar moeten ze dan halen ?! en de mc staat hier totaal buiten ..zou het meer in de omgeving zoeken ..
AT (22-5-2014 om 12:03)
Ik vind de titel van het artikel stemmingmakerij!! Alsof het lid zijn en het hebben van een kwekerij ontegenzeggelijk aan elkaar verbonden zijn. Ik ben ook lid van een motorclub. Het is echter geen MC. Zijn daarom mijn hortensia's in de tuin ook opeens verdacht?