1 file van totaal 4 km

Dodelijk ongeluk Zaamslagsedijk Zaamslag

Toegevoegd: 28-06-2020, 08.30 uur - Update: 28-06-2020, 11.43 uur

ZAAMSLAG - Een eenzijdig ongeluk in Zaamslag heeft zondagochtend een leven geëist. Dat heeft de politie zojuist bevestigd.

Bij de hulpdiensten werd rond 06.45 uur melding gemaakt van een kleine, zwaar beschadigde personenauto die naast de Zaamslagsedijk op een veld lag. Zowel de ambulancedienst als de politie en de brandweer werden opgeroepen om hulp te verlenen.

Ter plekke werd één slachtoffer aangetroffen. Dit bleek te zijn overleden. Brandweerlieden hebben de omgeving nog afgezocht met een warmtebeeldcamera maar verder niemand aangetroffen. De identiteit van het slachtoffer is nog niet bekendgemaakt.

Vanwege het ongeluk is een deel van de Zaamslagsedijk volledig afgesloten voor al het verkeer. De politie gaat onderzoek doen naar de toedracht van het noodlottige ongeval.

Zie ook:

Peter (29-6-2020 om 00:10)
Nou Ford ik maak zelf wel uit waar ik rijd, als je niet kan rijden moet je het gewoon niet doen en anderen niet ongevraagd advies geven vanuit eigen optiek!
Ford (28-6-2020 om 11:00)
Zelf jaren terug de dijk afgereden bij kampen, advies aan elke automobilist, als je in polder niks hebt te zoeken, neem de provinciale wegen, misschien een stukje om maar ergens wel veiliger.
fietser (28-6-2020 om 10:05)
Sterkte aan betrokken hulpverleners en familie en bekenden van de overledend.