Persoon overleden bij ongeval in Overslag

Toegevoegd: 15-07-2022, 02.21 uur - Update: 15-07-2022, 02.43 uur
Door: Remi Mesu

OVERSLAG - Een automobilist is in de nacht van donderdag op vrijdag overleden bij een ongeluk in Overslag. De auto vloog na het ongeval in de brand, de politie doet onderzoek naar de toedracht van het ongeluk.

Het ongeluk gebeurde vrijdagmorgen rond 01.00 uur op de Provinciale weg bij Overslag. Een personenauto was betrokken bij het ongeval. Zowel brandweer, politie als de ambulancedienst kwamen ter plaatse om hulp te bieden.

De inzet van de hulpverleners bleek tevergeefs te zijn; de politie liet via Twitter weten dat agenten in het voertuig een overleden persoon aangetroffen. Forensische Opsporing Verkeer (FO Verkeer) is onderweg naar de plaats van het ongeluk om  onderzoek te doen naar de toedracht.

Jaap (15-7-2022 om 16:10)
Ja, hoeveel mensen moeten er nog overlijden voordat…….men zich gewoon aan de maximum snelheid gaat houden. In dit geval 60 km. Zou een hoop ellende voorkomen.
mar (15-7-2022 om 10:00)
Wat een klap moet dat geweest zijn. Is een 60km/u weg, maar wordt regelmatig dubbele snelheid gereden. Sterkte aan betrokken agenten en hulpverlening brandweer en voor de familie van de overledene.
Sandra (15-7-2022 om 08:40)
Hoeveel mensen moeten er nog overlijden voordat de reflectorpaaltjes weer terug gezet worden op deze weg zoals het vroeger was. In 1 bocht staan er sinds kort weer paaltjes, omdat daar een paar jaar geleden ook een dodelijk ongeval was, maar dat is niet voldoende. Heel veel sterkte toegewenst aan de familie, vrienden enz. Van de overledene.
Marcus Aurelius (15-7-2022 om 05:23)
Rij daar wel eens met de Motor die boeren rijden vaak over die weg en dan ligt er altijd wel iets van modder of grint hele donkere weg ook afijn Rip