Gevonden persoon in Middelburg blijkt vermiste man

Toegevoegd: 25-10-2022, 16.10 uur
Het slachtoffer dat overleden werd aangetroffen bleek de 49-jarige vermiste man.
© Foto: Eugène Harthoorn
Door: Eugène Harthoorn

MIDDELBURG - De politie heeft vandaag kenbaar gemaakt dat de man die vanmorgen werd aangetroffen in een sloot langs de Prooijenseweg de vermiste man was. Er is geen sprake van een misdrijf.

De politie vond vanmorgen de man aan in een sloot langs het fietspad aan de Prooijenseweg. Direct werden meerdere hulpdiensten ingeschakeld om onderzoek te doen naar de identiteit van het slachtoffer. Na onderzoek is gebleken dat het om de 49-jarige man uit Middelburg gaat die sinds gisterenavond vermist is.

Volgens de politie is er geen sprake van een misdrijf.

JTG (25-10-2022 om 21:51)
Klopt helemaal @Zeeuw!
Vlissinger (25-10-2022 om 21:18)
@Popeye, je weet ook niet welke informatie de politie al had toen ze op zoek gingen naar deze man. Zo stuitend hoeft deze conclusie dus niet te zijn als je even doordenkt.
Janspommerans (25-10-2022 om 21:00)
Triest! Laten we het onderzoek afwachten, het kan van alles zijn. Tot onwel geworden tot zelf gekozen dood. De tijd zal het misschien leren.
Popeye (25-10-2022 om 17:54)
De stelligheid waarmee men dan direct kan beweren dat het 'geen misdrijf' betreft vind ik toch tamelijk stuitend.
zeeuw (25-10-2022 om 17:28)
dat is zijn keuze en daar heeft de rest zich niet meete be moeien