Motorrijder (64) overleden bij ongeval Axel

Toegevoegd: 05-12-2023, 15.11 uur
Door: Eugène Harthoorn

AXEL – De motorrijder die dinsdagmiddag gewond raakte bij een botsing op de Nieuwendijk in Axel is aan zijn verwondingen overleden. Het gaat om een 64-jarige man uit Axel.

Het ongeval gebeurde rond half 2 op de kruising met de Vaartstraat. Door onbekende oorzaak kwamen een motorrijder een automobilist met elkaar in botsing. Door de klap raakte de motorrijder ernstig gewond. De man zou volgens politie zijn gereanimeerd. De gewonde is uiteindelijk aan zijn verwondingen overleden.

De politie doet samen met medewerkers van Team Verkeer en de Forensische Opsporing Verkeer onderzoek naar de toedracht van het ongeval. Hierbij worden ook videobeelden vanuit de omgeving bekeken. De kruising is voor onbepaalde tijd afgesloten.

een Moeder (5-12-2023 om 19:35)
vEEL STERKTE VOOR DE NABESTAANDEN .EN DE HULPVERLENERS
bram goeree (5-12-2023 om 18:27)
ik kwam er langs vanmiddag en het was afgezet .sterkte voor de nabestaanden en de hulpverleners
Ronny en Anita (5-12-2023 om 17:52)
Nabestaanden van H. heel veel sterkte gewenst.