1 file van totaal 3 km

Camerabeelden getoond na brandstichting woonwagen

Toegevoegd: 04-01-2024, 14.54 uur
De politie heeft de bewakingsbeelden vandaag gedeeld.
© Foto: Politie Zeeland-West-Brabant \ HVZeeland.nl

HANSWEERT - De politie heeft bewakingsbeelden gepubliceerd waarop twee personen zijn te zien die in verband worden gebracht met brandstichting op een woonwagenkamp in oktober in Hansweert.

Op zondag 8 oktober werd rond 05.00 uur werd ontdekt dat brand woedde in één van de woonwagens bij de Maartenbroersweg. De brandweer rukte uit om te blussen en omdat een aantal personen rook had ingeademd kwam ook de ambulancedienst ter plekke. Uiteindelijk hoefde er niemand naar het ziekenhuis.

Volgens de politie is de brand aangestoken. Op camerabeelden zijn twee personen te zien. "Met het tonen van beelden hopen we meer informatie te krijgen", zo legt de politie uit. "Weet u wie dit zijn? Of heeft u informatie die de politie kan helpen in het oplossen van deze zaak? Laat het weten", zo luidt de oproep van de politie.

camiel (4-1-2024 om 20:47)
En van deze spookbeelden moet men iemand herkennen??? De beelden die van Mars komen zijn duizenden keren scherper dan deze. Ik hoop dat het lukt, maar naar mijn gevoel is het kansloos.