Weerbericht:
Van het westen uit meer bewolking
Verkeersinformatie:
6 files van totaal 20 km

Vliegtuigje gecrashed bij Arnemuiden

Toegevoegd: 13-10-2008, 16.02 uur
Foto 1 van 1

Foto's

Reageer op dit bericht

Reacties

Nieuwe reactie plaatsen:

Alle ingestuurde reacties worden voor publicatie door de redactie beoordeeld. De redactie behoudt zich het recht voor om de reactie zonder opgaaf van redenen te weigeren of in te korten. Bij het insturen van een reactie geeft u ons toestemming de ingevoerde persoonsgegevens te verwerken. Lees hier alle regels over het plaatsen van reacties. U mag 750 tekens gebruiken voor uw reactie.

Zelf reageren? Lees hier de spelregels.

Aantal tekens
0 van 750
Alberto (16-10-2008 om 17:01)
120 km per uur, dat is toch ongveer 80 statute c.q. 70 knopen? Misschien iets te snel, maar niet per se rampzalig. Meer waarschijnlijk lijkt mij dat piloot bij het stuiteren in een reflex de neus omlaag heeft gedrukt. Wat natuurlijk een absolute ''no no'' is..
Vliegveld Midden-Zeeland (14-10-2008 om 22:23)
Callsign is PH-PGW. Gelukkig goed afgelopen, maar toch jammer van een nog maar 1 jaar oude kist (rond de $330.000, auw...)
Hessel (14-10-2008 om 09:44)
Weet iemand het callsign van die Cessna?
Flying Dutchy Down under (14-10-2008 om 02:43)
Kleine correctie, 80 knopen is 148Km/h en zo te zien had hij full flaps dus zijn approach snelheid had tussen 60-70 knopen moeten zijn (111 km/h, 129 km/h) hij kwam wat snel binnen ...
Jaap Vergeer (13-10-2008 om 23:36)
Hard stuiteren op een verharde baan is nog meer schade en brand door schuren over het asfalt? Baan slagje draaien is een goed idee trouwens, ik zou van 27 een 28 maken= richting Veerse meer.
Henk (13-10-2008 om 19:24)
Het lijkt mij tijd worden voor een verharde baan,kunnen we gelijk de baan verleggen zodat wer niet meer over de camping gevlogen moet worden.
Cookie-instellingen beheren