Man overleden na motorongeluk Axel

Toegevoegd: 23-08-2010, 13.38 uur
AXEL - De 57-jarige motorrijder uit de gemeente Muiden die zondag 8 augustus betrokken was bij een ernstig ongeluk in Axel is overleden. Dat heeft de politie bekend gemaakt.

De motorrijder werd op de bewuste zondagmiddag rond 14.5 uur aangereden door een 74-jarige automobilist uit Terneuzen. De motorrijder stond te wachten voor een rood stoplicht op de Tractaatweg. De automoblist zag dit te laat en botste achter op de motor.

De motorrijder werd door een ambulance naar het ziekenhuis gebracht. De man is op 20 augustus aan de gevolgen van het ongeluk overleden, zo heeft de politie maandagmiddag bekend gemaakt.

Zie ook:
- Motorrijder aangereden voor stoplicht (08-08-2010)

Kees (24-8-2010 om 07:40)
De bestuurder heeft waarschijnlijk niet alleen de auto gemist, maar ook het rode verkeerslicht (er van uitgaande dat de motor niet zomaar stil stond).
Harry (24-8-2010 om 02:08)
Wat ik raar vind is.. als de motorrijder stond te wachten voor het rode stoplicht en de man overlijdt na ongeval. hoe hard heeft opa dan gereden? en kon hij daarom ook nog wel stoppen voor het rode licht? of was hij dan gewoon door rood gereden? r.i.p. motorrijder
VdVonck (24-8-2010 om 00:29)
Jullie zijn niet meer dan respectloos tegenover de overledene en vooral de nabestaanden. Het gaat nergens over als je bij een bericht als dit discussie gaat lopen voeren over wie er beter kan rijden. Mijn medeleven gaat uit naar de nabestaanden. Wens jullie veel sterke in deze moeilijke periode
Goede voorbeeld (24-8-2010 om 00:23)
@pedre als jij nu het goede voorbeeld geeft voor iedereen, door nu meteen je rijbewijs, in de TV-studio van omroep zeeland, door de versnipperaar te halen dan wordt het gelijk al een stuk veiliger op de weg.
Romana (23-8-2010 om 22:48)
Deze meneer heeft níét alleen de moterrijder over het hoofd gezien, blijkbaar ook het rood STOPlicht. Dit dodelijk ongeluk kan nooit gebeurd zijn als men aan het afremmen/stoppen is voor een stoplicht. Een botsing van 10km/u veroorzaakt niet dusdanig letsel dat er iemand aan overlijd, ofwel soms?
Vlinder (23-8-2010 om 22:34)
Waarom dit verdrietige ongeluk aan de leeftijd van mijnheer toeschrijven? In elke leeftijdsgroep is de mogelijkheid dat een ongeluk voorkomt. Als je niet weet wat er PRECIES is gebeurd, trek dan ook geen voorbarige conclusies. Condoleances voor familie en nabestaanden, sterkte voor mijnheer.