Man overleden na motorongeluk Axel

Toegevoegd: 23-08-2010, 13.38 uur
AXEL - De 57-jarige motorrijder uit de gemeente Muiden die zondag 8 augustus betrokken was bij een ernstig ongeluk in Axel is overleden. Dat heeft de politie bekend gemaakt.

De motorrijder werd op de bewuste zondagmiddag rond 14.5 uur aangereden door een 74-jarige automobilist uit Terneuzen. De motorrijder stond te wachten voor een rood stoplicht op de Tractaatweg. De automoblist zag dit te laat en botste achter op de motor.

De motorrijder werd door een ambulance naar het ziekenhuis gebracht. De man is op 20 augustus aan de gevolgen van het ongeluk overleden, zo heeft de politie maandagmiddag bekend gemaakt.

Zie ook:
- Motorrijder aangereden voor stoplicht (08-08-2010)

Ikke (23-8-2010 om 21:16)
@Kathy: als deze meneer''om een of andere reden'' , zoals je t mooi zegt, de motorrijder niet heeft gezien is het zwaar de tijd om zijn rijbewijs af te pakken!!Het gaat hier om een mensenleven dat nu weg is, niet om een gemiste afslag.....
Liselotte (23-8-2010 om 20:54)
@pedre: Goed plan om na jouw!! 65e je rijbewijs in te leveren, of je er dan nog zo enthousiast over bent...?? Wat een onzin. Zonde voor deze 74e jarige automobilist, hij vergeet dit nooit meer en dat is al een hele straf voor hem waarschijnlijk.
Ja-Ja (23-8-2010 om 18:10)
Aan defensieve rijder. Jij vind je eigen echt heel goed.hé?Hoe oud ben je? Ik zal je vertellen, ik heb zonder problemen al 47 jaar mijn autorijbewijs. Ik heb zonder problemen 25 jaar motor gereden. Ik heb zonder problemen 5 jaar mijn vaarbewijs. Ik praat uit ervaring. Mijn leeftijd ? 65 jaar
Engeltje (23-8-2010 om 17:54)
Wat een reactie 's op dit verhaal is het al niet erg genoeg dat de man is overleden. En waarom altijd de oudjes de schuld geven. Wat was de reactie geweest als het de jiongere waren geweest. IK ken iemand die is 85 en heeft voor 5 jaar zijn rijbewijs gekregen dus als deze man iets doet wat dan
Ja-Ja (23-8-2010 om 17:49)
Mijn reactie Zelf ben ik gestopt met motorrijder daar er, in veel gevallen ,in het geheel geen rekening word gehouden met motorrijders. Veel automobilisten weten dat hun bij een botsing niks overkomt. Daar rijden ze dan ook naar omdat ze zelf geen motor hebben gereden. P.s ik ben 65 jaar.
Defensieve rijder (23-8-2010 om 16:46)
Ja ja wat een comentaar,ook jonge mensen suffen in het verkeer,en letten niet op,het zijn er nog steeds meer dan de 65 plus,onzin om daarvan alle rijbewijzen van in te nemen.bovendien motorrijders kunnen ook link rijden,niet bij dit geval. dus hou je commentaar voor je ja.