Man overleden na motorongeluk Axel

Toegevoegd: 23-08-2010, 13.38 uur
AXEL - De 57-jarige motorrijder uit de gemeente Muiden die zondag 8 augustus betrokken was bij een ernstig ongeluk in Axel is overleden. Dat heeft de politie bekend gemaakt.

De motorrijder werd op de bewuste zondagmiddag rond 14.5 uur aangereden door een 74-jarige automobilist uit Terneuzen. De motorrijder stond te wachten voor een rood stoplicht op de Tractaatweg. De automoblist zag dit te laat en botste achter op de motor.

De motorrijder werd door een ambulance naar het ziekenhuis gebracht. De man is op 20 augustus aan de gevolgen van het ongeluk overleden, zo heeft de politie maandagmiddag bekend gemaakt.

Zie ook:
- Motorrijder aangereden voor stoplicht (08-08-2010)

MotoRob (23-8-2010 om 14:32)
Arme man, sterkte voor zijn familie en vrienden.
Ja-Ja (23-8-2010 om 14:30)
Wat voor straf krijgt de 74jarge niet opletende autmobilist? Of word het afgedaan met een "0ngeluk" en leven we rustig verder en hebben alleen de nabestaande van de motorrijder verdriet. Net als langzaamverkeer moet een motorrijder/ster door de wet beter beschermt worden.
Cynthia (23-8-2010 om 13:55)
Echt vreselijk.... en dan vraag je je toch af: Hoe kan je in hemelsnaam een motorrijder over het hoofd zien? Dan blijkt toch maar weer dat véél ouderen niet meer geschikt zijn om auto te rijden, maar omdat het vaak het enige vervoer is dat ze nog hebben, het toch blijven doen.
pedre (23-8-2010 om 13:48)