Dodelijk ongeluk onder invloed

Toegevoegd: 12-09-2010, 22.14 uur
De auto belandde door het ongeluk in de bosjes.
© Foto: Lourens Riemens
SINT MAARTENSDIJK - Een 66-jarige vrouw uit de gemeente Tholen is zondag overleden na een aanrijding op de Gorishoeksedijk in Sint Maartensdijk.

De vrouw fietste rond 15.00 uur op de weg toen ze frontaal werd geraakt door de auto, bestuurd door een 24-jarige man uit de gemeente Tholen. De man bleek 1,8 keer teveel te hebben gedronken.

In eerste instantie leken de verwondingen van de vrouw ernstig, maar niet levensbedreigend. Later is zij in het ziekenhuis toch aan haar verwondingen overleden, zo heeft de politie vanavond laten weten.

De 24-jarige man is aangehouden.

Ruben (13-9-2010 om 08:52)
Lekker ding die chauffeur. Hoe vaak moet er nog gewaarschuwd worden. Erg triest dat niet hij maar een onschuldige vrouw hiervoor het leven moet laten. Zwaar straffen. Ik wens de familie van de vrouw en de familie van de jongeman heel veel sterkte. De jongeman daar heb ik geen goed worod voor over.
Iemand (13-9-2010 om 08:40)
Geen woorden voor ,geen rijbewijs meer en idd flinke schadeclaim en verplicht laten werken in een revalidatiecentrum voor verkeersslachtoffers ,niet te geloven op klaarlichte dag ,zou denken dat je op die leeftijd toch al een beetje verantwoordelijkheidsgevoel zou moeten hebben.
Mich (13-9-2010 om 08:32)
Sterkte voor de na bestaanden.
Par (13-9-2010 om 08:02)
Jonge gast in een te dure en te snelle auto die denkt dat hij de wereld aan kan. Beginnend bestuurders zouden moetten beginnen in kleine auto,s als een panda O.I.D. Kan precies het zelfde gebeuren, dat weet ik. Maar het is net als op de motor een begin + alcohol slot!
Lecamawi (13-9-2010 om 07:55)
Heel veel sterkte voor de nabestaanden van deze vrouw. Laat de automobilist maar zijn leven lang boeten voor dit vreselijke gebeuren. Leren ze er nu nooit van? Alcohol maakt meer kapot dan je lief is. Denk daar nu eens aan.
Sjaak (13-9-2010 om 07:29)
Ach die loopt bij de rechtbank weg en krijgt dan nog een schouderklopje van zijn advocaat. In zijn gedachte zijn werkstraf van 240 uur en stapt weer in zijn auto. Zo'n slappe rechters hebben wij in Middelburg. Je mag het niet zeggen maar laat het eens een familielid zijn van een rechter......