Dodelijk ongeluk onder invloed

Toegevoegd: 12-09-2010, 22.14 uur
De auto belandde door het ongeluk in de bosjes.
© Foto: Lourens Riemens
SINT MAARTENSDIJK - Een 66-jarige vrouw uit de gemeente Tholen is zondag overleden na een aanrijding op de Gorishoeksedijk in Sint Maartensdijk.

De vrouw fietste rond 15.00 uur op de weg toen ze frontaal werd geraakt door de auto, bestuurd door een 24-jarige man uit de gemeente Tholen. De man bleek 1,8 keer teveel te hebben gedronken.

In eerste instantie leken de verwondingen van de vrouw ernstig, maar niet levensbedreigend. Later is zij in het ziekenhuis toch aan haar verwondingen overleden, zo heeft de politie vanavond laten weten.

De 24-jarige man is aangehouden.

Tholenaar (13-9-2010 om 06:39)
Je moet eens weten hoeveel er door de binnen wegen rijden met drank op, ze willen niet op vallen als ze op de grote weg rijden, dus scheur maar door de polder, met alle gevolgen van dien zoals nu maar weer ziet met dit ongeval. Nabestaanden gecondoleerd met dit verlies van deze vrouw.
SlowRider (13-9-2010 om 02:00)
Dat is lekker,op klaarlichte dag al met teveel alcohol in je mik rijden.Dood door schuld zal deze meneer de rest van zijn leven bij moeten dragen.Sterkte voor de nabestaanden van de fietser. Mag hopen dat meneer een schadeclaim aan zijn broek krijgt waar die de rest van zijn leven voor moet werken.
Edje (13-9-2010 om 01:26)
Sterkte voor de familie van het slachtoffer. Ik hoop dat ze die vent heel lang opsluiten! Hopelijk leren andere alcomobilsten hiervan...
Mark (13-9-2010 om 00:04)
Wens de nabestaanden van het slachtoffer veel sterkte en condoleances toe.
Bianca (12-9-2010 om 23:51)
Heel veel sterkte aan de nabestaanden
Goesenaar (12-9-2010 om 23:44)
Het blijft dweilen met de kraan open als er geen strengere straffen worden opgelegd voor rijden met alcohol.