Dodelijk ongeluk onder invloed

Toegevoegd: 12-09-2010, 22.14 uur
De auto belandde door het ongeluk in de bosjes.
© Foto: Lourens Riemens
SINT MAARTENSDIJK - Een 66-jarige vrouw uit de gemeente Tholen is zondag overleden na een aanrijding op de Gorishoeksedijk in Sint Maartensdijk.

De vrouw fietste rond 15.00 uur op de weg toen ze frontaal werd geraakt door de auto, bestuurd door een 24-jarige man uit de gemeente Tholen. De man bleek 1,8 keer teveel te hebben gedronken.

In eerste instantie leken de verwondingen van de vrouw ernstig, maar niet levensbedreigend. Later is zij in het ziekenhuis toch aan haar verwondingen overleden, zo heeft de politie vanavond laten weten.

De 24-jarige man is aangehouden.

Mozes (12-9-2010 om 23:34)
Dat meneer, maar een rijverbod voor het leven krijgt. en dat toekomstige drankrijders, beseffen wat zij aan kunnen richten.
Leo (12-9-2010 om 23:29)
Laat nu eens de justitie hard straffen.DE auto bestuurder vast zetten en daarna verplichten om in een revalidatie centum laten werken waar verkeers slachtoffers verblijven. Deze vrouw overleden en de nabestaande moeten hun moeder en echtgenote voor altijd missen. STERKTE nabestaande.
Free (12-9-2010 om 23:27)
En meneer de bestuurder heeft niks zeker ...? Rijbewijs innemen voor heel z'n leven. Laat hem maar fietsen.
Wim (12-9-2010 om 23:22)
Nooit en te nimmer meer een rijbewijs geven!! ik wens de familie van deze mevr. veel sterkte toe
Verschrikkelijk (12-9-2010 om 23:09)
Hier zijn geen woorden voor te vinden. Op kleine dorpen word bijna niet gecontroleerd. Dus drinkt men vaak gewoon , en rijd men vaak veel te hard. Dan kunnen dit de gevolgen zijn. Heel Veel Sterkte Voor De Nabestaande.
Hanneke (12-9-2010 om 23:06)
Ontzettend verschrikkelijk, dat je in een dronken kop zo iets ergs kunt veroorzaken. En de bestuurder is er weer maar goed van af gekomen. Misschien alleen beetje pijn in de kop. En spijt achteraf. Heel veel sterkte voor de nabestaanden van deze mevrouw.