Dodelijk ongeluk onder invloed

Toegevoegd: 12-09-2010, 22.14 uur
De auto belandde door het ongeluk in de bosjes.
© Foto: Lourens Riemens
SINT MAARTENSDIJK - Een 66-jarige vrouw uit de gemeente Tholen is zondag overleden na een aanrijding op de Gorishoeksedijk in Sint Maartensdijk.

De vrouw fietste rond 15.00 uur op de weg toen ze frontaal werd geraakt door de auto, bestuurd door een 24-jarige man uit de gemeente Tholen. De man bleek 1,8 keer teveel te hebben gedronken.

In eerste instantie leken de verwondingen van de vrouw ernstig, maar niet levensbedreigend. Later is zij in het ziekenhuis toch aan haar verwondingen overleden, zo heeft de politie vanavond laten weten.

De 24-jarige man is aangehouden.

Addie (12-9-2010 om 23:02)
Wat een vreselijk ongeluk, heel veel sterkte voor de nabestaanden.
Cas (12-9-2010 om 22:58)
Wat n triest ongeval weer... Van mij mag iedereen hard rijden, alleen hou je hoofd erbij!! En ja dan heb je ook nog alcohol in je lijf zitten dan heb je dus n probleem.. Dat je zo om het leven komt is vreselijk! Veel sterkte gewenst aan de nabestaande.
Does he know ? (12-9-2010 om 22:58)
Wat een verschrikking toch die drugs, dat zoveel mensen daar zoveel verdriet van hebben maar toch gewoon legaal over de toog. Sterkte voor de nabestaanden van dit drugsdelict.
C.V (12-9-2010 om 22:54)
Weer een fam in rouw door een dronken bestuurder, wanneer houdt dat eens op? De fam veel sterkte toegewenst.
T (12-9-2010 om 22:50)
Vanaf janauri ben ik het al n beetje aan het bij houden hoeveel keer ik hier lees dat er met (te veel) drank op gereden wordt. t Viel me zo erg op dat ik elke dag wel 3 of 4x op zeelandnet las dat er dronken bestuurders zijn. Ben al ver over de 100 heen...t is schandalig dat t nog steeds gebeurt.
T (12-9-2010 om 22:47)
En dit is al de zoveelste die bezopen achter het stuur zat. En dan iemand dood rijden. Verander die wet toch n keer. Gewoon rijbewijs voor altijd kwijt bij te veel gedronken. Moet r niet aan denken als mn kind door drank doodrijden...nou dan zijn ze nooit meer jarig.