Dodelijk ongeluk in Middelburg

Toegevoegd: 08-11-2010, 18.40 uur - Update: 08-11-2010, 20.57 uur
MIDDELBURG - Op de Nieuwe Vlissingseweg tussen Middelburg en Vlissingen heeft zich vanavond een zeer ernstig ongeluk voorgedaan. Een 68-jarige man uit Middelburg is om het leven gekomen. Dat heeft de politie bevestigd.

Even voor zes uur kwamen op de Nieuwe Vlissingseweg, de N661, twee voertuigen met elkaar in botsing. Bij de aanrijding waren een personenauto en een invalidenwagentje betrokken. De man uit het invalidenvoertuig is enige tijd gereanimeerd, maar is uiteindelijk ter plekke overleden.

De brandweer van de post Stromenweg in Middelburg is ter plekke geweest om te assisteren. Ook de traumahelikopter uit Nijmegen is ter plaatse geweest.

Eind september kwam bij een ongeluk op de Nieuwe Vlissingseweg in Middelburg ook al iemand om het leven. Toen reed een personenauto achterop een paardenkoets.

Erik Sanders (8-11-2010 om 19:32)
Beste Monique, heel voorbarig om te stellen dat dit een gehaaste medeburger is geweest!! Realiseer jezelf wat je zegt. Tussen 80 en 40 zit een heel groot verschil. Stel je rijdt op de A58 met 120 (netjes) en je komt in op een medeweggebruiker die 80 rijdt, en je hebt nog te maken met je medeweggebruikers, waarvan er net een keurig met 85 inhaalt, waar ben jij dan??
Jeffrey (8-11-2010 om 19:26)
Erik Sanders (8-11-2010 om 19:23)
Heel erg, en heel onnodig. Je kunt hier over het gehele traject parallel rijden. Tractoren, invalidenwagens, <45km/h moeten niet op een weg waar 80 toegestaan is. Als een zwaar beladen vrachtwagen hier 80 rijdt en moet remmen is er geen ontkomen meer aan, en dat hebben we nog niet bij de hand gehad. Je hoeft geen helderziende te zijn, om iets veel heftigers aan te zien komen,....beheerders wees wijs met raad!!
Trudy (8-11-2010 om 19:23)
Lees weer langzaamverkeer op de nabijgelegen rijbaan terwijl deze gewoon op de weg mogen rijden maar ja men is soms bezig met andere dingen als op de weg letten, rijd zelf vaak over deze weg en dan komen ze mij soms voorbij scheuren met 120 dus ja wat wil je dan dan zit je zo op dit langzameverkeer
Anja (8-11-2010 om 19:13)
Heel veel sterkte voor alle nabestaanden (wed dat niet iedereen al is ingelicht) Maar een invalidekarretje die 45 km rijd...levensgevaarlijk op een weg waar je 80 mag rijden. Vooral nu het donker is zie je zo'n wagen ineens voor je verschijnen. Helaas was het vandaag te laat ..weer iemand overleden
Monique (8-11-2010 om 19:07)
Waarom moet langzaam verkeer wijken voor de gehaaste medeburger. Op alle andere 80 km wegen mogen deze voertuigen gewoon rijden. We moeten met ons allen wat meer bezig zijn met de dingen die we doen, Weer zoveel leed. Ik wens deze mensen heel veel sterkte om dit een plaats te geven.