Niemand te hard door Vlaketunnel

Toegevoegd: 24-11-2010, 23.15 uur
Door: Maximaal
VLAKE - De snelheidscontroles bij de Vlaketunnel blijken te werken. Sinds maandag controleert de politie op snelheid vanwege de wegwerkzaamheden ter plaatse.

De eerste dag werden er tijdens de ochtendspits 365 boetes uitgedeeld aan mensen die harder reden dan de toegestane 70 km/u.

Dinsdagmiddag waren er maar vijf overtreders en vandaag (woensdag) hield iedereen zich aan de snelheid.

@ Jo (25-11-2010 om 17:40)
Respect verdien je inderdaad niet door op veilige plaatsen te gaan flitsen, maar dat is zeker niet de reden dat de politie steeds minder respect krijgt. Dat ligt namelijk aan het feit dat de bevolking asocialer wordt en zich niks meer wil laten zeggen. ALS IK HET MAAR GOED HEB!
Pesterij (25-11-2010 om 17:17)
A-ha, dat verklaart waarom sommige mensen zonder reden stoppen in de tunnel. expres een file maken zodat de politie niets te flitsen heeft. lekker asociaal om anderen zo te treiteren wegens blinde politie haat. en maar klagen over file's, nu weet u waardoor.
Mary-Ann (25-11-2010 om 17:08)
Ja hoor, weinig complimentjes en een hoop gezeik over de bonnen quota . Tssss het zal eens niet zo zijn! Als er een ongeluk gebeurd zou zijn door iemand die te hard reed zou die opgeknoopt moeten worden en is er een keer goed nieuws dan krijg je dit commentaar. Het zal ook nooit goed zijn vrees ik!
Alfred (25-11-2010 om 16:56)
Oom agent is gefrustreerd dat er vandaag niets te verdienen viel. Als het over veiligheid gaat moeten ze eens flitsen in 30km zones, maar dat doen/kunnen/mogen ze niet. Leg mij dan eens uit waar het aspect veiligheid om de hoek komt kijken. Aan die zones zou ik wat meer aandacht geven eigenlijk!
Sander (25-11-2010 om 16:44)
Als ik de tunnel uit rijd rij ik altijd 2x zo snel en oom agentje je zet een beetje een irritante reactie neer vind je het gek da je geen respect krijg voor je werk.. en trouwens tegenwoordig zie je al die controles van snelheid vanaf 10 km al staan .. dus zo moeilijk is het niet meer
Jo (25-11-2010 om 15:57)
@Oom agent: in je toon klinkt een vervelend soort neerbuigendheid. Precies een van de redenen dat de politie steeds minder respect krijgt. En nee, respect verdien je niet door op veilige plaatsen te gaan flitsen tbv 'de veiligheid'. Geef dan gewoon toe dat het om het bonnenquotum gaat.