Slachtoffer ongeluk is 18-jarige man

Toegevoegd: 11-08-2013, 10.04 uur
AAGTEKERKE - De automobilist die zaterdagavond bij Aagtekerke om het leven kwam bij een ongeluk is een 18-jarige jongeman uit de gemeente Veere. Dat heeft de politie laten weten.

Volgens een getuige vloog de man rond 20.45 uur met zijn auto uit de bocht en deze belandde daarna in een sloot. Volgens de politie reed de getuige voor de man en zag hij zo het ongeluk gebeuren door zijn achteruitkijkspiegel.

Hulpverleningsdiensten zijn naar Roosjesweg toegegaan, maar konden geen hulp meer bieden aan de automobilist. De opgeroepen traumahelikopter is niet meer ter plekke gekomen.

De politie heeft zaterdagavond technisch onderzoek verricht om de precieze oorzaak van het ongeval te achterhalen. De auto is uit de sloot gehaald en voor verder onderzoek meegenomen. De weg is uren afgesloten geweest voor het verkeer.

Zie ook:
- Dodelijk ongeluk in Aagtekerke (10-08-2013)

Ikke (13-8-2013 om 19:55)
Als ik op hvzeeland een dode bij ongeval zie staan en er is een jongere bij betrokken weet ik al welke reacties er zijn. We kunnen er toch niks meer aan doen en als je een zoon hebt en die verongelukt door niet wild rijgedrag zou je zulke reacies ook niet fijn vinden..
Clara (13-8-2013 om 14:13)
Ik vind het heel erg dat ik iets verkeerd dacht wij hebben zelf jaren geleden een kind af moeten staan ook 18 jaar bij een auto ongeluk een kind verliezen is zo erg, ik hoop dat de ouders kracht uit hun geloof kunnen halen en wens hen heel oprechte sterkte het was niet zo bedoeld sorry.
Clara (13-8-2013 om 12:59)
Voor alle mensen die mij verkeerd begrijpen ik heb niets gespeculeerd . We hebben zelf 10 jaar geleden een zoon verloren bij een auto-ongeluk dus sorry voor allen die mij verkeerd begrijpen een kind verliezen is zo erg en ik wens de ouders veel sterkte en dat zij kracht van de Heere mogen krijgen.
Reactie op reactie (13-8-2013 om 02:32)
Wat triest dat de helft van de berichtjes Clara ong. triester vinden dan het ongeval zelf. Wellicht heeft zij reden om dit te denken, iets gezien o.i.d. Gebruik dit toch tot steunbetuiging. N.a. van het sterven komt tot ons de vraag uit de bijbel (2 kon. 4): Is het wel met u? Onderzoek dit toch!
Laurens (12-8-2013 om 19:32)
@Clara, Onno.. Ik vind het erg dat jullie zomaar zitten te speculeren over de toedracht van dit ongeval. Voor de nabestaanden is het gemis al erg genoeg, daar kunnen ze geen rare speculaties/verzinsels bij gebruiken. Heb respect!!!
Mr (12-8-2013 om 18:50)
Ik denk.......... het zal wel..........waarschijnlijk........ Er is een mensenleven op een verschrikkelijke manier geëindigd. Laten we daar eens bij stil staan ipv met een vingertje te wijzen. Nabestanden kunnen dit ook lezen, denk daar is eens aan voordat je iets plaatst.