Lid motorclub opgepakt wegens kwekerij

Toegevoegd: 21-05-2014, 16.24 uur
Door: Rolf de Feijter

MIDDELBURG - De politie heeft vandaag een 58-jarige Middelburger aangehouden in zijn woning aan de Meanderhof in Middelburg. In de woning troffen agenten een hennepkwekerij met 74 planten aan. De verdachte is volgens de politie lid van motorclub Satudarah.

Agenten vielen op woensdagmorgen rond 06.00 uur de woning aan de Meanderhof binnen. Ze waren de kwekerij op het spoor gekomen dankzij een anonieme tip. In de woning troffen de dienders 74 planten aan en verschillende benodigdheden voor het telen van hennep.

De planten en materialen zijn in beslaggenomen en worden vernietigd. De bewoner is aangehouden en ingesloten voor verder onderzoek.

zeeuw (21-5-2014 om 18:23)
ze kunnen ze niet goed genoeg pakken
Niek (21-5-2014 om 18:23)
Nu doe je zonder het te bedoelen een beetje mee Marleen. Het is een Motor Club. MC Satudarah en niet MB. Motorbendes bestaan niet is verzonnen door minister politie en media.
Niek (21-5-2014 om 18:18)
Iemand heeft thuis een wietkwekerij en is lid van een motorclub. Misschien gaat hij op zaterdagavond naar het clubhuis van die club. Waarom vermeld je dat. En als je dat vermeld waarom schrijf je er niet bij van welke sportclub hij lid is of van welke kerk? De kwekerij was van hem en had hij thuis. Die was niet van de motorclub en ook kweekte hij niet in opdracht van die club. Pure stemmingmakerij. Bah. Wees eerlijk. Vermeld relevante informatie. Nu doe je mee aan de landelijke hetze.
Gewitet (21-5-2014 om 18:06)
74 plantjes. Kost een berg geld, om binnen te vallen. Mja gelukkig is het geen crisis en hebben we geld zat. Gewoon legaliseren. En de winst in het onderwijs en gezondheidszorg steken. Doen ze in Amerika ook al. Mensen wordt wakker. Peace
@marleen (21-5-2014 om 18:03)
is gewoon diefstal dat hennep kweken, maakt niet uit welke is gewoon pesten van de hardwerkende burger meer niet