Geen misdrijf in het spel bij dode Koewacht

Toegevoegd: 13-10-2023, 14.10 uur
De politie deed onderzoek naar de toedracht van het overlijden.
© Foto: Eugène Harthoorn
Door: Eugène Harthoorn

KOEWACHT – De overledene bij Koewacht is niet door een misdrijf of een medische oorzaak om het leven gekomen. De politie deed onderzoek naar de toedracht van het overlijden.

Omstreeks 08.45 uur werd bij een bos aan het Kievitendreef bij Koewacht een persoon aangetroffen. Omdat de persoon was overleden, heeft de politie samen met medewerkers van de technische recherche en de forenische opsporing een onderzoek naar de doodsoorzaak gedaan.

De woordvoerder van de politie laat weten dat de overledene niet door een misdrijf of een medische toedracht om het leven is gekomen.

Vragen over zelfdoding? Bel 0900-0113 of kijk voor informatie en een live chatmogelijkheid op de website van 113 Zelfmoordpreventie: www.113.nl.

Drica (13-10-2023 om 22:01)
Gezien de toevoeging begrijp ik dat het om zelfdoding gaat. RIP hopelijk heb je je rust gevonden Jammer dat het zo moest en alles er on heen.