1 file van totaal 5 km
61

Gewonde man Zaamslag overleden

Toegevoegd: 02-05-2008, 15.56 uur
ZAAMSLAG - De 57-jarige man die woensdagnacht zwaargewond raakte nadat hij was mishandeld in Zaamslag is vrijdagmiddag overleden. Dat heeft de politie bevestigd.

102

Het slachtoffer werd rond 03.30 uur met een hevig bloedende wond in zijn nek aangetroffen nabij de Rabobank aan het Plein in het Zeeuws-Vlaamse dorp. De man werd in kritieke toestand overge-bracht naar het Universitair Ziekenhuis in Gent. Daar overleed hij vrijdagmiddag aan zijn verwondingen.

De politie kon woensdagavond een verdachte aanhouden in de zaak. Het gaat om een 16-jarige jongen uit de gemeente Terneuzen. Donderdag kon ook een tweede verdachte, een 17-jarige jongen uit Terneuzen worden opgepakt. De twee zitten voorlopig vast.

Zie ook:
- Bijeenkomst voor inwoners Zaamslag (01-05-2008)
- Weer verdachte mishandeling Zaamslag opgepakt (01-05-2008)
- Arrestatie na onrustige start Koninginnedag Zaamslag (30-04-2008)
- Hevig bloedende man op straat in Zaamslag (30-04-2008)

73

Leo (2-5-2008 om 18:27)
In de eerste plaats wens ik de familie en alle bekenden van deze man heel veel sterkte. De vraag waarom komt bij je op maar ik verwacht van dit soort lui geen zinnig antwoord. Want als je zinloos bent en je lekker stoer doet mag je uit de botte hersenen niet veel verwachten.
Wacko (2-5-2008 om 18:26)
De condoleances gaan uit naar de nabestaanden. Ouders houdt uw kroost continu in de gaten, jong weg bij oud. Controleer uw kinds kleding en tassen dagelijks op drank, drugs,en wapens. Telefoon, auto's, games en geld is stuff dat jongeren ziek maakt.
Zaamslagse inwoonster (2-5-2008 om 18:26)
Dit is toch niet te geloven. Zo'n aardige postpode deed niks kwaad. Ik kan dit niet bevatten. Familie, vrienden collega's heel veel sterkte. Hopelijk worden ze nu eindelijk eens goed aangepakt en houd alle ellende op het Plein eens op...
Buschauffeur (2-5-2008 om 18:20)
Afschuwelijk wat een land is dit. Weer een stille tocht. Iedere provincie heeft er wel een gehad. Bestuurders wordt wakker. Straffen, zeer zwaar straffen. Famm vrienden heel veel sterkte.
Mien (2-5-2008 om 18:14)
Woorden zijn te min om dit grote verlies te verzachten. Toch hoop ik dat de nabestaande van dit drama steun kan vinden in al deze berichtjes. Den Haag wanneer wordt er wat aan al dat zinloze geweld gedaan???
Deborah en David (2-5-2008 om 18:07)
Heel veel sterkte toegewenst aan de nabestaanden! En dat ze de daders maar zwaar mogen straffen, maar helaas leven we in Nederland dus zal t wel geen zware straf zijn :-(.