Opnieuw mishandeling in nollebos

Toegevoegd: 03-03-2010, 11.22 uur
Door: Danielle Gillesse

VLISSINGEN - Dinsdagmiddag is in het Nollebos in Vlissingen een 56-jarige Vlissingse vrouw door een onbekende man mishandeld.

De vrouw was met haar hond in het nollebos aan het wandelen toen de hond op een puppy af rende en begon te grommen. De baas van de puppy werd boos en trapte naar de hond van de vrouw. Zij gaf de man een klap tegen zijn borst, waarna de man de vrouw enkele keren schopte.

De vrouw heeft aangifte gedaan van mishandeling.

Zie ook:
- 24/02/2010: Bejaarde mishandeld in Nollebos

Ano (3-3-2010 om 11:53)
Alweer? ik ga ook maar eens door dat bos wandelen:-(
Rian (3-3-2010 om 11:46)
Je zou bijna denken dat het de zelfde man is als in februari ergens .Het verhaal lijkt erg op elkaar. Maar vind het belachelijk dat je daarom klappen uit gaat delen .
Ikke (3-3-2010 om 11:43)
Was zo iets en paar weekjes geleden ook al niet een oudere vrouw over komen. voor die man die dat deed (doet) moet zich rotschaamen. een hond schoppen doe je zo ie zo niet, en een vrouw slaan ook niet. Misschien moeten daar eens agenten in burger gaan lopen met een hond. Te triest voor woorden.
Jantje (3-3-2010 om 11:40)
Eenzelfde incident als verleden week, toen een 77 jarige slachtoffer. Uitkijken dus bij het uitlaten van je hond(je).
Tjonge (3-3-2010 om 11:38)
Nou weer al?? het houd ookniet op daar. Maar sorry voor die vrouw maar ze begon eigenlijk zelf.
Li (3-3-2010 om 11:36)
Deze mevrouw gaf een duw. tja daar begint het al of moesten de honden eerst aan de lijn ? gggrrrrrrrr wie de bal kaast.......en de hondjes die kwispelen en spelen lekker verder.