Kindje (4) in ziekenhuis overleden

Toegevoegd: 29-05-2010, 10.38 uur
WOLPHAARTSDIJK - Het 4-jarige kindje dat gisteravond in kritieke toestand verkeerde nadat het te water was geraakt in Wolphaartsdijk is overleden. Dat heeft de politie bevestigd.

Volgens de politie kwam rond 21.35 uur de melding binnen dat nabij Zeilschool De Viking aan de Zandkreekweg een kindje van ongeveer vier jaar oud door onbekende oorzaak in het water was beland. Meerdere ambulanceteams, politie-eenheden en een traumateam werden ter plekke gestuurd.

Het kindje werd met spoed overgebracht naar het ziekenhuis in Antwerpen. Daar overleed het vannacht.

Zie ook:

- Kindje kritiek na val in water (28-05-2010)

Vlissingse (30-5-2010 om 20:40)
@ een moeder.U gaat echt veel te ver met uw ondoordachte opmerkingen.U was er niet bij en kunt dus ook niet oordelen.Ook ik was er niet bij en het enige wat dan ook toepasselijk is op deze situatie is de nabestaanden ontzettend veel sterkte te wensen,ik zal een kaarsje branden....
Ikke (30-5-2010 om 19:19)
@een moeder ik vraag me af wat jij laat spreken, je gevoel of je verstand. Zou je met gevoel spreken dan zou je nu niet zo hard oordelen over war er gebeurd is. vraag me eigenlijk af of jij wel moeder bent, dan zou je weten dat je op zo'n moment zulke opmerkigen niet plaatst. het is al erg genoeg
Truusje (30-5-2010 om 16:29)
Onbegrijpelijk dat er mensen zijn die de ouders van deze kleuter schuldgevoelens proberen aan te praten. Klinkt als 'eigen schuld dikke bult'. Weten zij zelf wel wat hun kroost ieder moment van de dag (en de nacht) aan het doen is ?
Een a.s. moeder (30-5-2010 om 13:43)
Ze waren een weekendje met familie en vrienden op de naastgelegen camping en kwamen uit Limburg, dus niet uit Wolphaartsdijk zelf. Jammer dat zo'n weekendje uitloopt op een tragisch ongeluk. Laten we het daar dan maar op houden, zonder de ouders een schuldgevoel aan te praten met waaroms.
Een vader (30-5-2010 om 12:28)
Allereerst sterkte voor alle nabestaanden. Voor de rest geld hier een pas op de plaats. Hier is een kind overleden, wat erg genoeg is. Om nu met een beschuldigende vinger te gaan wijzen nu zeer ongepast. Wie van alle reageerders zonder fouten is, mag het zeggen. (ik ook niet dus)
Christa (30-5-2010 om 12:13)
Heel veel sterkte met het ondragelijk verlies. Mensen, oordeel niet!De ouders hebben het zelf al moeilijk genoeg.Misschien een feest gehad van de zeilclub en dan wordt het wel eens half 10,ook voor een vierjarige.Een vierjarige is zo uit het oog verloren, vooral als er andere kinderen bij zijn.