Kindje (4) in ziekenhuis overleden

Toegevoegd: 29-05-2010, 10.38 uur
WOLPHAARTSDIJK - Het 4-jarige kindje dat gisteravond in kritieke toestand verkeerde nadat het te water was geraakt in Wolphaartsdijk is overleden. Dat heeft de politie bevestigd.

Volgens de politie kwam rond 21.35 uur de melding binnen dat nabij Zeilschool De Viking aan de Zandkreekweg een kindje van ongeveer vier jaar oud door onbekende oorzaak in het water was beland. Meerdere ambulanceteams, politie-eenheden en een traumateam werden ter plekke gestuurd.

Het kindje werd met spoed overgebracht naar het ziekenhuis in Antwerpen. Daar overleed het vannacht.

Zie ook:

- Kindje kritiek na val in water (28-05-2010)

Jo (29-5-2010 om 18:19)
Hier zijn geen woorden voor!!Familie en verdere nabestaande en reddingswerkers heel veel sterkte voor nu en in de toekomst!!
Joost (29-5-2010 om 17:34)
Deelneming aan de ouders of verzorgers van het kindje.
Johanna (29-5-2010 om 17:11)
In 1 woord: verschrikkelijk!! Heel, heel veel sterkte met dit grote verlies.
S (29-5-2010 om 17:02)
Oh wat vreselijk!!! Allereerst heel veel sterkte aan de nabestaanden. Kwam het kindje uit Wolphaartsdijk?
MamaDraak (29-5-2010 om 16:57)
Wat verschrikkelijk!!! Ik wens de familie en anderen die dit kindje lief hadden heel veel kracht en sterkte toe! Evenals de medewerkers van hulpdiensten die alles in het werk hebben gesteld om dit kindje te redden!
Vlissingse (29-5-2010 om 15:36)
Wat vreselijk,heb hier gewoon geen woorden voor,veel sterkte gewenst