Kindje (4) in ziekenhuis overleden

Toegevoegd: 29-05-2010, 10.38 uur
WOLPHAARTSDIJK - Het 4-jarige kindje dat gisteravond in kritieke toestand verkeerde nadat het te water was geraakt in Wolphaartsdijk is overleden. Dat heeft de politie bevestigd.

Volgens de politie kwam rond 21.35 uur de melding binnen dat nabij Zeilschool De Viking aan de Zandkreekweg een kindje van ongeveer vier jaar oud door onbekende oorzaak in het water was beland. Meerdere ambulanceteams, politie-eenheden en een traumateam werden ter plekke gestuurd.

Het kindje werd met spoed overgebracht naar het ziekenhuis in Antwerpen. Daar overleed het vannacht.

Zie ook:

- Kindje kritiek na val in water (28-05-2010)

Henk (30-5-2010 om 08:45)
Misschien zouden sommigen van jullie ( schrijvers ) eens moeten kijken in het hart van de ouders en familie..dan zouden je het laten verwijtbare opmerkingen te plaatsen. Heel veel sterkte voor allen en hierbij ook de hulpverlening !
Ingrid en angelo (30-5-2010 om 08:30)
We wensen de nabestaande heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd en denken aan jullie!!!
Claudia (29-5-2010 om 19:56)
Verschrikkelijk triest..heb er geen woorden voor..heel veel sterkte voor de ouders, familie en andere betrokkenen.
Sander (29-5-2010 om 19:20)
Als ik dit lees, Dit doet pijn, pijn in me hart. Zo'n klein kindje van 4 jaar veel te vroeg weg. Kon je sommige dingen maar terug draaien. Ik wens dan ook de ouders, familie, vrienden en betrokkenen. Heel veel sterkte toe om dit te verwerken
Moi (29-5-2010 om 19:18)
Heel heel heel veel sterkte aan de nabestaanden!!! Bah het zou je maar gebeuren!
Bas (29-5-2010 om 18:22)
Sterkte aan de nabestaanden! Ook voor de hulpverleners zal dit een enorme klap zijn geweest.