Katten overleden na vergiftiging

Toegevoegd: 22-03-2014, 11.30 uur
Door: Rolf de Feijter

ARNEMUIDEN - Afgelopen week zijn in Arnemuiden drie katten door vergiftiging overleden.De politie is op zoek naar getuigen.

Een vrouw deed melding dat haar kat op woensdag 19 maart dood was gevonden op de Oranje Nassaustraat. De kat is vermoedelijk vergiftigd. De tweede kat van de meldster komt een dag later ziek aanlopen. De kat had een versnelde hartslag en schuim uit de bek. Het dier overleed bij de dierenarts. Een dierenarts liet weten dat nog een derde dier is overleden door vergiftiging. De drie katten komen uit de wijk 't Poldertje.

De dierenpolitie onderzoekt de dood van deze dieren en wil graag in contact komen met mensen die informatie hebben over deze vergiftigingen. Zij kunnen bellen met 0900-8844.

Piet (22-3-2014 om 16:38)
Absoluut ontoelaatbaar. Maar ik denk zomaar dat die katten in iedereens hof hun behoefte deden.
willem76 (22-3-2014 om 15:43)
ik mag het niet zeggen; maar ik zou de dader(s) het liefst hetzelfde gif in hun strot duwen. je bent wel zeer a sociaal om zoiets tegen dieren te doen.
johanna (22-3-2014 om 14:47)
vreselijk weer zo een bericht over deze onschuldige dieren wat een gemene laffe rot streek . hopende dat ze de dader vinden ,en dan dezelfde behandeling geven ik sta er achter .
peter (22-3-2014 om 14:28)
dit is echt laf,er zijn mensen die katten zo veel haten dat ze vergif strooien,maar ze durven niet naar de eigenaar te stappen, daar moet je natuurlijk in arnemuiden voor wonen, die durven niet alleen. lafbekken.
Martin (22-3-2014 om 13:31)
Wat een walgelijke mensen heb je toch. Er zou veel harder opgetreden moeten worden tegen dit soort moordenaars. Helaas is een dier voor de wet maar een ding en het vermoorden van een huisdier heet voor de wet: "vernieling van een goed". Alsof iemand een brievenbus beschadigd heeft of een fietsband lek geprikt heeft. Hopelijk hebben de daders toch nog een soort geweten en zullen zij hiermee ophouden en zich zelf melden bij de politie.
essie (22-3-2014 om 13:16)
Heel erg zielig dit zeg!!! arme beestjes, bah zegt genoeg over die gene zoiets doet. De eigenaren van de katten sterkte en hoop van harte dat deze dierenbeul gepakt gaat worden.