Lid motorclub opgepakt wegens kwekerij

Toegevoegd: 21-05-2014, 16.24 uur
Door: Rolf de Feijter

MIDDELBURG - De politie heeft vandaag een 58-jarige Middelburger aangehouden in zijn woning aan de Meanderhof in Middelburg. In de woning troffen agenten een hennepkwekerij met 74 planten aan. De verdachte is volgens de politie lid van motorclub Satudarah.

Agenten vielen op woensdagmorgen rond 06.00 uur de woning aan de Meanderhof binnen. Ze waren de kwekerij op het spoor gekomen dankzij een anonieme tip. In de woning troffen de dienders 74 planten aan en verschillende benodigdheden voor het telen van hennep.

De planten en materialen zijn in beslaggenomen en worden vernietigd. De bewoner is aangehouden en ingesloten voor verder onderzoek.

lezer (21-5-2014 om 17:29)
Of het nu een lid van een motorbende is of een hardwerkende timmerman, aanpakken die illegale kweek! Kost handen vol geld en is enorm brandgevaarlijk! Goed bezig dus
wim (21-5-2014 om 17:21)
helemaal kaal plukken deze persoon
Mentor (21-5-2014 om 17:21)
Vinden jullie het nou noodzakelijk om te vermelden dat ie lid is van een motorclub. Dan is het fair om ook de herkomst van diefjes te vermelden ..
mamajanus (21-5-2014 om 17:16)
Waarom moet er bij komen te staan dat hij lid is van een motorclub? Als hij lid is van de hengelvereniging komt dat er toch ook niet in te staan? Vind het pure onzin.
cor (21-5-2014 om 17:11)
Rien (21-5-2014 om 17:09)
Nee hoor het is geen pesten, dat soort (motor?)gasten willen aandacht dus die krijgen ze, en nu is het weer niet goed.