Geen files

Dode in woning Middelburg is meisje (17)

Toegevoegd: 27-03-2016, 20.25 uur

MIDDELBURG - De persoon die vanmiddag dood werd aangetroffen in een woning in Middelburg is een 17-jarig meisje uit die plaats. Dat heeft de politie zojuist naar buiten gebracht.

Rond 14.00 uur werden verschillende hulpverleners naar de woning gestuurd. Volgens een woordvoerder van de politie gebeurde dat nadat huisgenoten hadden opgemerkt dat de 17-jarige niet wakker was gevonden.

De technische recherche startte na de vondst een onderzoek om de oorzaak van het overlijden te achterhalen. De recherche heeft het onderzoek in de woning afgerond.

Het lichaam van de Middelburgse is volgens de politie overgebracht naar een mortuarium om het daar uitgebreid te kunnen onderzoeken.

Zie ook:
- Politie onderzoekt dode vrouw Middelburg

R (27-3-2016 om 21:38)
Van de week een kennis van me bij het uitoefenen van zijn werk overleden.Een dode man in een sloot uit Zoutelande en dan nog een 17 jarig meisje uit Middelburg overleden. Wat een ellende allemaal tijdens de Pasen
Mika (27-3-2016 om 21:09)
Heftig hoor én erg triest.. Veel te jong.