Man bedreigt agenten met de dood in Dreischor

Man bedreigt agenten met de dood in Dreischor
© Foto: HVZeeland.nl
Door: Manfred Berrevoets

DREISCHOR - Een 48-jarige man uit de gemeente Schouwen-Duiveland is dit weekend aangehouden voor het bedreigen van politieagenten en het vernielen van een dienstvoertuig.

Na een melding van een bedreiging gingen agenten naar Dreischor om de verdachte van dit feit aan te houden. De man werd geboeid in een politiebusje gezet. Hij zag kans om één van de ruiten van het busje uit de sponning te trappen. Hierdoor konden de agenten de man niet meer met die dienstauto naar het politiecellencomplex brengen en moest een andere eenheid ter plaatse komen om de man te vervoeren.

De verdachte bedreigde de agenten met de dood. Dit gebeurde op een zodanige manier dat drie agenten aangifte van dit feit hebben gedaan. Ook werd aangifte tegen de man gedaan van vernieling van de politieauto.

Hij is overgebracht naar een politiecellencomplex. Daar zit hij nu nog vast. Zondag wordt de man door rechercheurs gehoord over alle vier de bedreigingen en de vernieling.

Ron (7-7-2020 om 13:42)
Graag alle kosten op hem verhalen, dan hoeft het niet van mijn belasting centen. Met alles bedoel ik de directe schade, de indirecte schade, de vervolg schade en de kostenvan de betrokken mensen.
Ed (5-7-2020 om 14:39)
Gelijk voor een langere tijd opbergen deze knakker!