Onderzoek naar overleden persoon bosgebied Axel

Toegevoegd: 06-03-2024, 19.24 uur
Door: Eugène Harthoorn

AXEL - De politie doet onderzoek naar aanleiding van de vondst van een stoffelijk overschot woensdag aan het einde van de middag in Axel. Een gedeelte van een natuurgebied is afgezet.

De hulpdiensten vonden aan het einde van de woensdagmiddag in een bosperceel tussen de Lageweg en de Zuidsingel een overleden persoon. Direct werd het perceel afgesloten. Ook de volkstuinen waren niet meer via alle ingangen toegankelijk. De brandweer is ter plekke gekomen. De politie doet met behulp van de recherche en de Forensische Opsporing onderzoek naar de identiteit van de overledene en de toedracht van het overlijden.

De politie heeft nog niet officïeel kenbaar gemaakt wie het slachtoffer is. Het bos zal inzake het onderzoek voor onbepaalde tijd nog afgesloten zijn.

Aap (6-3-2024 om 22:20)
@mk ik begrijp dat het frustrerend is dat een persoon daar toch dood aangetroffen word in zo’n bos. Maar voor de politie is het natuurlijk ook lastig om te zoeken. Mischien hebben ze het hele bos uitgekamd en was daar op dat moment niemand. Bij vermissing is het namelijk altijd zoeken naar een speld in een hooiberg.
mk (6-3-2024 om 20:00)
toen ik het hoorde dat er iemand vermist was heb ik die avond nog met een agent gesprokken en heb dit gezegt wat nu vanavond aan het licht is gekomen maar ik mocht niet van het ergste uit gaan maar ik had wel gelijk had ik zelf maar daar gaan zoeken maar ik kreeg te horen dat ze daar hadden rond gereden hadden en dat daar niks was. nou voor de familie van deze persoon veel sterkte.
Patrick (6-3-2024 om 19:53)
Zou er hier een verband kunnen zijn met de vermiste mevrouw in Axel deze week..