Doden en gewonde bij ongeluk

Toegevoegd: 15-05-2009, 06.47 uur
RITTHEM - Twee mannen zijn vannacht overleden nadat zij in ernstige gezondheidsproblemen waren gekomen bij een bedrijf aan de Europaweg Zuid in Ritthem. Een ander ligt nog in het ziekenhuis.

De drie mannen, waarvan nog geen personalia bekend zijn, waren rond 01.20 uur aan het werk in een oven toen zij onwel werden en buiten bewustzijn raakten. Volgens de politie is een tekort aan zuurstof daar vermoedelijk de oorzaak van.

Eén van de drie werd naar een ziekenhuis in Rotterdam gebracht. De twee anderen werden naar Vlissingen gebracht. Twee van hen zijn daar vanochtend overleden. Volgens de politie verkeert deze man voor zover bekend niet in levensgevaar.

Waardoor het zuurstoftekort in de oven precies is ontstaan is niet bekend.

Pee (15-5-2009 om 10:37)
Het zal je maar gebeuren diep en diep triest ik wens alle colega's en nabestaanden alle sterkte toe die ze nodig hebben om dit te kunnen verwerken .
Keesvanz (15-5-2009 om 10:36)
Echt geschrokken toen ik vanmorgen het bericht hoorde.je vraagt je gelijk af wie deze collega's zijn en hoe het heeft kunnen gebeuren. De familie en collega's veel sterkte gewenst.
Gmasson (15-5-2009 om 09:52)
Fosfine, ook bekend als fosforwaterstof of waterstoffosfide (PH3) is een fosforverbinding, Het gas zelf is geurloos, kleurloos, brandbaar...
J. (15-5-2009 om 09:45)
Verschrikkelijk wat er is gebeurd. Ik wens de nabestaanden veel sterkte toe.
Myako (15-5-2009 om 09:39)
Heel erg wat er is gebeurd. Sterkte aan famile en vrienden, collega's. En " de Vos" : de dingen niet door elkaar halen. Ik ga nu niet inhoudelijk op het phospineprobleem in. Heel ongepast en ook nog eens niet kloppend.
Annie (15-5-2009 om 09:20)
Ik wens iedreen heel veel sterkte .met dit verlies, ook de colegas van mijn vriend Johan die dit hebben moeten horen vanochtend. Het is verschrikkelijk om zoiets te horen. Sterkte allemaal