Doden en gewonde bij ongeluk

Toegevoegd: 15-05-2009, 06.47 uur
RITTHEM - Twee mannen zijn vannacht overleden nadat zij in ernstige gezondheidsproblemen waren gekomen bij een bedrijf aan de Europaweg Zuid in Ritthem. Een ander ligt nog in het ziekenhuis.

De drie mannen, waarvan nog geen personalia bekend zijn, waren rond 01.20 uur aan het werk in een oven toen zij onwel werden en buiten bewustzijn raakten. Volgens de politie is een tekort aan zuurstof daar vermoedelijk de oorzaak van.

Eén van de drie werd naar een ziekenhuis in Rotterdam gebracht. De twee anderen werden naar Vlissingen gebracht. Twee van hen zijn daar vanochtend overleden. Volgens de politie verkeert deze man voor zover bekend niet in levensgevaar.

Waardoor het zuurstoftekort in de oven precies is ontstaan is niet bekend.

Jacquelien (15-5-2009 om 09:19)
Heel veel sterkte aan nabestaanden en iedereen die vannacht bij het ongeval aanwezig was.
Bertram (15-5-2009 om 09:16)
Vreselijke gebeurtenis. Sterkte aan alle familie en bekenden! Volgens mij halen enkele mensen nu 2 dingen door elkaar, fosfine en koolmonoxide?! Koolmonoxide is daar aan de orde van de dag, maar een fosfine walm zien waar thermphos bekend om staat?!?
Fam M. (15-5-2009 om 09:12)
Voor alle nabestaanden ontzettend veel sterkte toegewenst. Vreselijk dat dit heeft kunnen gebeuren. Ook voor de gewonde persoon, heel veel sterkte de komende tijd. Ik hoop dat iedereen de kracht heeft om dit verlies te verwerken.
Berebotje (15-5-2009 om 08:59)
Echt vreselijk, heel veel sterkte aan de familie en vrienden toegewenst. Aan de gewonde persoon ook heel veel sterkte toegewenst!
Ik (15-5-2009 om 08:08)
Veel sterkte aan collega's, vrienden en familie toegeweest. ik heb er 3 jaar geleden stage gelopen en ook toen was er regelmatig CO-alarm maar nooit ernstig. helaas was het nu wel ernstig en met dodelijke afloop...
Sarah (15-5-2009 om 08:07)
Veel strekte aan de nabestaande en collega's. Het is niet niks wat daar gebeurd is vanacht!