Veel problemen in gezin Zierikzee

Toegevoegd: 07-03-2010, 11.58 uur
Foto 1 van 1

Anoniem (10-3-2010 om 13:57)
Wat schandalig dat alsmaar word gezegd tja de moeder wou niet vluchten, ze wou gewoon een normaal leven net als iedereen. En ja zo werkt het hier in nl, ik zit zelf in dezelfde situatie, ben al een jaar bezig omdat we gevaar lopen, alle instanties gehad. En er gebeurd niets, ja de dader krijgt hulp
Rolandd (8-3-2010 om 16:47)
Toni: OM heeft gwn verkeerde maatregelen genomen wat heeft Wilders hier mee te maken? Zulke mensen gwn zwaar bestraffen thats it.
RouwBurger (8-3-2010 om 14:48)
Ze hebben te weinig hulp geboden om dit te voorkomen. De moeder had noodoproepen geplaatst. .het is gewoon onvoorstelbaar,wat zich zaterdag een paar straten achter afspeelde. En het liefst zou ik nu heel zierikzee in actie zien gaan.Dit had kunnen voorkomen!!! Sterkte A. en H.!!
The watcher (8-3-2010 om 14:07)
Och jee, dat is die vent van die mensenhandel en connecties met de hofstadgroep en andere extremistische orgranisaties, daar heb ik jaren geleden de politie al over gebeld.. niet als enige, maar het heeft gewoon geen zin als justitie niets kan en mag. ...en gerechtigheid voor niemand....
Zoop (8-3-2010 om 13:57)
@ M, de dader is al overleden, schreeuwen om levenslang doet u een beetje overkomen of u verder de berichtgeving niet gelezen heeft en maar wat in blinde woede schreeuwt. uit uw onvrede maar ergens anders, dit is niet de plek of de tijd om uw extremistische denkbeelden ten toon te spreiden
Terneuzen (8-3-2010 om 11:44)
Dit is gewoon een ###land!!met lage straffen!zodat iedereen maar kan doen waar hij zin in heeft!meneer wist al dat hij dit gedoen toen hij gevangen zat..wat nou straatverbod..zulke mensen hebben daar schijt aan..omdat zij niet serieus is genomen zijn nou haar kinderen dood.