Dodelijk ongeluk in Middelburg

Toegevoegd: 08-11-2010, 18.40 uur - Update: 08-11-2010, 20.57 uur
MIDDELBURG - Op de Nieuwe Vlissingseweg tussen Middelburg en Vlissingen heeft zich vanavond een zeer ernstig ongeluk voorgedaan. Een 68-jarige man uit Middelburg is om het leven gekomen. Dat heeft de politie bevestigd.

Even voor zes uur kwamen op de Nieuwe Vlissingseweg, de N661, twee voertuigen met elkaar in botsing. Bij de aanrijding waren een personenauto en een invalidenwagentje betrokken. De man uit het invalidenvoertuig is enige tijd gereanimeerd, maar is uiteindelijk ter plekke overleden.

De brandweer van de post Stromenweg in Middelburg is ter plekke geweest om te assisteren. Ook de traumahelikopter uit Nijmegen is ter plaatse geweest.

Eind september kwam bij een ongeluk op de Nieuwe Vlissingseweg in Middelburg ook al iemand om het leven. Toen reed een personenauto achterop een paardenkoets.

Patrick (9-11-2010 om 00:42)
Jaap (9-11-2010 om 00:41)
Condoleances voor alle betrokkenen incl bestuurder. Als ik het goed zie mag je daar 80. Er is op de nieuw vlissingse weg geen 60 gebied. Alleen 50,70 en 80. Als er een reëel alternatief is, zoals in dit geval, hoeft langzaam verkeer niet op een 80 weg te rijden.
Loes (9-11-2010 om 00:39)
Sorry voor mijn blijkbaar iets te snelle reactie op de heli, maar ik blijf erbij dat wij zelf 'n heli in zeeland moeten hebben. Wat mij wel opvalt is dat iedereen de nabestaanden sterkte toewenst maar dat de hulpverleners, al dan niet beroeps vergeten worden maar ook zij hebben verlies geleden!
Nickey (9-11-2010 om 00:17)
Nabestaande heelveel sterkte gewenst.
Meelezer (9-11-2010 om 00:05)
Al dat gezeur over langzaam verkeer op de ventweg, als er dan een fietser om het leven komt door deze voertuigen zijn de rapen ook gaar
Leon (8-11-2010 om 23:25)
@Monique, je rijdt zlf geen auto waarschijnlijk. Langzaam verkeer is levens gevaarlijk door het grote snelheidsverschil. Voor je het in de gaten hebt, ben je al te laat. Heeft niets met gehaaste burgers te maken.