1 file van totaal 5 km

Slachtoffer ongeluk Vlissingen overleden

Toegevoegd: 14-06-2020, 19.34 uur
De hulpdiensten bij het ongeluk in Vlissingen.
© Foto: Tim Koster
Door: Tim Koster

VLISSINGEN - De Politie Zeeland heeft zojuist laten weten dat de vrouw die woensdag ernstig gewond raakte bij een ongeluk in Vlissingen, is overleden.

Het slachtoffer, een 42-jarige vrouw uit Vlissingen, werd bij de kruising van de Burgemeester van Woelderenlaan met de Paauwenburgweg rond 17.35 uur in haar rolstoel aangereden door de bestuurder van een personenauto, een 27-jarige man uit Rotterdam. Hierna volgde een botsing met een tweede personenauto, bestuurd door een 29-jarige man uit Vlissingen.

Volgens de politie is de bestuurder van de auto die de vrouw aanreed tijdens een speekseltest positief getest op drugsgebruik. De automobilist zou wiet hebben gebruikt.

Bewoner (15-6-2020 om 13:12)
De dader (Bestuurder uit Rotterdam) reed achterlijk hard en was onder invloed. Daardoor zag hij de vrouw in de rolstoel te laat en ondanks het harde remmen. heeft hij haar aangereden. en is vervolgend tegen de Auto van een Vlissinger aangekomen. Vrouw had geen schijn van kans! Zal de verder details besparen. Hoop dat de dader hoog gestraft word. roekeloos rijden en dood door schuld. Veel sterkte aan de Familie en nabestaande.
Cyn (15-6-2020 om 12:51)
Het heeft wel op de PZC gestaan dat de beide auto's aan het racen waren. Kan het nu alleen niet meer terugvinden. Dus @Moeder zal dat ook wel gelezen hebben.
Zeeuw (15-6-2020 om 12:27)
Ik ben ook tegen drugs gebruik in het verkeer, maar wie zegt dat door een jointje roken dit ongeluk is gebeurd ? Kan ook even niet opgelet hebben, of weet ik veel wat. Misschien had hij zonder jointje , deze vrouw ook aangereden. Neemt niet de ernst van de zaak weg natuurlijk :(
Moeder (15-6-2020 om 11:48)
Ik kan dat van racen nu ook niet meer vinden, is zeker uit het bericht verwijderd. Maar getuigen hadden dat gezien. Iig was de veroorzaker ook onder invloed van drugs. Én reed veel te hard.
Moeder (15-6-2020 om 11:43)
Zoutelandenaar en Vlinder, dat stond in eerste bericht hierover, omstanders hadden dat gezien. .Ik zit dat echt niet zelf te verzinnen... Maar al was dat niet zo, reden ze iig te hard en hebben niet opgelet. Erg triest...
Dennis (15-6-2020 om 11:20)
@moeder & @bram goeree Er is niet geraced door 2 bestuurders. De 2e bestuurder is aangereden Dus kap met onzin verspreiden.